28 Ocak 2008 Pazartesi

2008 Hyosung GT650R

2008 Hyosung GT650R



2008 Hyosung GT650R 2008 Hyosung GT650R













2008 Hyosung GT650R




Kimi için üçüncü sınıf spor motor, kimilerine göre alternatif, kimisi içinse ustalığa giden yolda bir geçiş motoru!

Japon kuzenlerinden görünüş olarak ilk etapta çok farklı olmadığını düşünenler ne derler bilemem ama Hyosung sonuçta hem fiyatıyla hem de kalitesiyle kendi sınıfını yaratmayı başardı. Aslında çok çeşitli tasarımların bir karışımı gibi gözükse de günümüzde spor motosiklet trendine ayak uydurabilmek kolay olmadığından bu benzerliğe hoşgörülebilir bir akrabalık diyebiliriz. HYOSUNG GT modelleri elbette ki gerek performans, finish gerekse stil ve dayanıklılık bakımından Japon kuzenlerine ingiliz dayılarına ve italyan baldızlarına yaklaşamasa da ülkemizde olduğu gibi birçok yerde kendine uygun bir kullanım alanı yaratmayı başardı. Hatta yeni tasarımlarına VFD (Vakumlu Florasan Gösterge) teknolojisiyle üretilmiş pahalı otomobillerde görmeye alıştırdığımız dijital göstergesiyle, 4 tip değişken footpeg biçimiyle performansta yarışamadığı sektörde rahatlık ve şıklık alanlarında ön plana çıkmayı deniyor.

2008 Hyosung GT650R


Özellikler:

Uzunluk: 2,060

Genişlik (mm) 655

Tam yükseklik (mm) 1,125

Zemin aralığı (mm) 130

Tekerlek çapı 1,435

Sele yüksekliği (mm) 780

Kuru Ağırlık(kg) 200

4 silindir su soğutmalı bu motosikletin V tipi çift silindiri 647cc hacme sahip,siilindir başına 4 valf ve karbüratörlü yakıt beslemesi, ıslak çok plakalı debriyaj ve 6 vites aralıklı şanzımanı mevcut. Yakıt tankı 17 litre kapasiteli.


Hiç yorum yok:

Google