17 Ocak 2008 Perşembe

Motosiklet Tutkusu

İşte gerçek bir yol canavarı Honda VFR 800!! Honda'nın gelmiş geçmiş modelleri arasında belki de en uzun süre üretim bandında kalan VFR modeli aslında pist için tasarladığı ve birçok yarış kazandıktan sonra gelişen ve değişen motor teknolojisi sebebiyle adeta bir dönüşüm yaşayarak supersport'tan sporttouring segmentine geçmiş inanılmaz derecedeki sağlamlığı ve teknolojik dodanımıyla ülkemizde yaygın olarak kullanılmasa da yurtdışında 500bin km. sorunsuzca aşabilmiş türünün tek örneğidir. ------------------------------------------------------------------------------------- 2006 model VFR 800’ün teknik verileri

Motor Sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, 16 sübaplı DOHC 90º V4 silindirli Motor hacmi (cc) 782 Silindir çapı & strok (mm) 72 x 48 Sıkıştırma oranı 11.6 : 1 Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi Max güç (ps @ dev/dak) 109 / 10500 Max tork (Nm @ dev/dak) 80 / 8750 Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü Çalıştırma Elektrikli Şanzıman 6 vites Güç Aktarımı O-Ringli zincir Boyutlar (UxGxY)(mm) 2120 x 735 x 1195 Tekerlekler arası mesafe (mm) 1.460 Sele yüksekliği (mm) 805 Yerden ıklık (mm) 125 Yakıt kapasitesi (litre) 22 Tekerlekler Ön U profilli 6 kollu alüminyum döküm Arka U profilli 5 kollu alüminyum döküm Lastikler Ön 120 / 70 ZR17M/C (58W) Arka 180 / 55 ZR17M/C (73W) Süspansiyon Ön Kademesiz ön yükleme ayarlı, 43mm´lik HMAS kartuş tipi teleskobik çatal, 109 mm esneme aralıklı Arka Kademesiz uzaktan kontrollü hidrolik ön yükleme ve ılma ayarlı gaz sarjlı HMAS amortisörlü pro link, 120mm esneme aralıklı Frenler Ön Kombine 3 piston kaliperli 296x4,5 mm´lik hidrolik çift disk, ABS, cüruflu metal balatalı Arka Kombine 3 piston kaliperli 256x6mm´lik hidrolik disk, ABS, cüruflu metal balatalı Ağırlık 218 kg Renk seçenekleri Kırmızı, Siyah, Gümüş

Hiç yorum yok:

Google