Kimi için üçüncü sınıf spor motor, kimilerine göre alternatif, kimisi içinse ustalığa giden yolda bir geçiş motoru!
Japon kuzenlerinden görünüş olarak ilk etapta çok farklı olmadığını düşünenler ne derler bilemem ama Hyosung sonuçta hem fiyatıyla hem de kalitesiyle kendi sınıfını yaratmayı başardı. Aslında çok çeşitli tasarımların bir karışımı gibi gözükse de günümüzde spor motosiklet trendine ayak uydurabilmek kolay olmadığından bu benzerliğe hoşgörülebilir bir akrabalık diyebiliriz. HYOSUNG GT modelleri elbette ki gerek performans, finish gerekse stil ve dayanıklılık bakımından Japon kuzenlerine ingiliz dayılarına ve italyan baldızlarına yaklaşamasa da ülkemizde olduğu gibi birçok yerde kendine uygun bir kullanım alanı yaratmayı başardı. Hatta yeni tasarımlarına VFD (Vakumlu Florasan Gösterge) teknolojisiyle üretilmiş pahalı otomobillerde görmeye alıştırdığımız dijital göstergesiyle, 4 tip değişken footpeg biçimiyle performansta yarışamadığı sektörde rahatlık ve şıklık alanlarında ön plana çıkmayı deniyor.
Özellikler:
Uzunluk: 2,060
Genişlik (mm) 655
Tam yükseklik (mm) 1,125
Zemin aralığı (mm) 130
Tekerlek çapı 1,435
Sele yüksekliği (mm) 780
Kuru Ağırlık(kg) 200
4 silindir su soğutmalı bu motosikletin V tipi çift silindiri 647cc hacme sahip,siilindir başına 4 valf ve karbüratörlü yakıt beslemesi, ıslak çok plakalı debriyaj ve 6 vites aralıklı şanzımanı mevcut. Yakıt tankı 17 litre kapasiteli.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder